Idea Verandino

Verandino to marka, która łączy pokolenia. Wiecie już doskonale, że tworzą ją ojciec i syn. A jaka idea jej przyświeca? Jakie mamy plany na jej rozwój? Oto krótkie wyjaśnienie.

Rodzinny brand

Zdecydowaliśmy się otworzyć rodzinną firmę przede wszystkim dlatego, że przyświeca nam wspólna idea. Tworzymy markę, która w sposób profesjonalny przygotowała ofertę odpowiadającą potrzebom współczesnych klientów. Co to znaczy? To znaczy, że postanowiliśmy połączyć siły i doświadczenie: Wiesław od 30 lat prowadzi swoją własną firmę także w branży budowlanej – Bartmetaco, a Bartłomiej biznesowo jest związany z sektorem HoReCa. Połączenie to daje nam ogromne możliwości: bazujemy na doświadczeniu rynkowym, ale w połączeniu ze świeżym spojrzeniem i innowacyjnym podejściem. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o rodzinnych korzeniach marki, to klikajcie, a my tymczasem przechodzimy do kolejnej idei – stworzyć innowacyjną ofertę.

Oferta na miarę potrzeb

W naszym przekonaniu dobra, kompleksowa oferta to klucz do sukcesu. Fuzja doświadczenia i wiedzy właścicieli pozwoliła wybrać produkty flagowe, dzięki którym jesteśmy naprawdę bardzo konkurencyjni. Staramy się o przejrzystość oferty, dzięki której klient ma pewność, że materiały, których używamy są najwyższej jakości, a zamówienie wykonujemy z dbałością o najmniejszy detal, co finalnie tworzy niepowtarzalny i funkcjonalny efekt końcowy. A co możecie u nas zamówić? Wykonamy nawet najbardziej nietypowe zamówienia w zakresie: ogrodów zimowych, ogrodów letnich, dachów szklanych, a także szklanych stodół – naszego produktu flagowego, który możecie zamówić tylko u nas. Pamiętajcie, że obiekt ten może być wolnostojący lub stanowić część domu.

Idea Verandino

Zatem ideą naszej marki jest przede wszystkim stworzenie oryginalnej oferty na bazie wiedzy i doświadczenia dwu pokoleń, która zawiera produkty skrojone do potrzeb współczesnych ludzi. Dzięki temu możemy współpracować zarówno z klientami indywidualnymi, jak i z inwestorami (w szczególności z sektora HoReCa, developerami czy architektami). Dodatkowo chcemy promować koncepcję prowadzenia rodzinnej firmy. Silne więzy rodzinne pozwalają na wspólną pracę, wymianę doświadczeń i rozwiązań biznesowych, przekazanie know-how i przede wszystkim powstanie niezwykle nowoczesnej firmy z tradycjami.